Gratulacje!

szczecin

Nie rozstawałam się dziś na uczelni z komórką, żeby na bieżąco śledzić, czy są już wyniki konkursu im. Miesa van der Rohe. Przyznam, że pomimo intensywnego ściskania kciuków nie wierzyłam, że wygra Filharmonia Szczecińska, bo przecież sala koncertowa (Harpa w Reykyaviku) otrzymała nagrodę w poprzedniej edycji. Kiedy okazało się, że wygrał Szczecin, ryknęliśmy ze studentami gromkie „hurrrraaaa!”, a ja mam do teraz lekko głupkowaty uśmiech na pysku, bo nie potrafię przestać się cieszyć.

I tak się cały czas zastanawiam, czym by tu dziś wieczorem opić ten architektoniczny sukces? Najlepszy byłby jakiś biało-złoty koktajl, ale nic nie przychodzi mi do głowy. Zapijanie koniaku mlekiem nie brzmi za dobrze, ale może trzeba by pokombinować z jakąś zmodyfikowaną wersją White Russian? Obowiązkowo z dużą ilością lodu, w nawiązaniu do szczecińskiej „góry lodowej”. A jeśli nie, to klasyczne bąbelki też będą odpowiednie, chociaż z uwagi na architektów pewnie lepiej sprawdzi się cava niż szampan. Oczywiście z paprykarzem szczecińskim na zagrychę:)

Co za radość!!!

Skomentuj

