Jajeczna archizagadka

Wielkanoc_2015

Wróciłam właśnie z krótkiego wypadu do Kopenhagi. Przywiozłam tyle zdjęć i wrażeń, że mogłabym nie pisać na blogu o niczym innym przez kolejny miesiąc (eh, a nie zdążyłam nawet opublikować wszystkich planowanych relacji z poprzednich wyjazdów). Aby jak najwięcej czasu spędzić na zwiedzaniu, ograniczyłam okołoblogowe aktywności i wrzuciłam tylko na facebooka ostentacyjne selfie z mieszkaniówką Bjarke Ingelsa w tle. To tylko jedna z jego realizacji, do której udało mi się dotrzeć – wszystkie okazały się zaskakujące i prawie wszystkie mnie zachwyciły, chociaż znając je wcześniej ze zdjęć spodziewałam się, że zrobią na mnie zdecydowanie mniejsze wrażenie. Ale o tym na pewno wkrótce pojawi się oddzielny wpis.

W związku z wyjazdem nieco nawaliłam z życzeniami wielkanocnymi – przepraszam! W ramach rekompensaty mam dla Was wielkanocną, jajeczną zagadkę:

Który nowy polski budynek  jest jak jajko: biały na zewnątrz, a w środku złoty?

Zawsze bawiły mnie silikonowe foremki do jajek sadzonych, w różnych kształtach – myślę, że w budynku, o którym mowa, można by sprzedawać właśnie takie, jak na powyższym obrazku, jako suweniry. No chyba, że sadzone jajko nie licuje z powagą instytucji, której ten budynek jest siedzibą:) Rozwiązanie jeszcze w tym tygodniu.

[zagadka Maks Bochenek, kolaż Monika Arczyńska]

8 thoughts on “Jajeczna archizagadka

  1. M pisze:

    Filharmonia w Szczecinie!

  2. Patryk pisze:

    Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie 🙂

  3. archifunblog pisze:

    Ta była łatwa, ale może zagadki mogłyby się pojawiać raz na jakiś czas.

Skomentuj

