123 grosze

REKAWICE

W pogoni za lansem i sławą zgłosiłam SIX LETTER CITY do konkursu na Blog Roku. Myślałam, że pisanie o architekturze to niszowa sprawa, a tu niespodzianka. W tej samej kategorii, „Blogi specjalistyczne i firmowe”, startują m.in. blogi o rajstopach oraz naprawie tokarek i frezarek. Nominowane są również pojedyncze teksty i tam także wysłałam zgłoszenie. „Wieś mazowiecka” wydawała mi się najbardziej odpowiednia (chociaż jak mnie kiedyś dorwą bohaterowie tej opowieści, będzie klops…) Teksty zaproponowane przez innych blogerów zaskoczyły mnie nie mniej niż frezarki. Pojawił się  między innymi post o tym, jakim obciachem jest kupowanie torebek Wittchena w Lidlu. I nie był artykuł humorystyczny, niestety. Podrzuciłam kilka podobnych linków koledze – doktorowi bardzo poważnej ścisłej dziedziny – i… spędził pół nocy buszując po szafiarsko-lajfstajlowych blogach. Do trzeciej nad ranem wysyłał mi pełne niedowierzania komentarze, jakby właśnie odkrył nowy ląd, zamieszkany przez sfochowane dziewczęta żyjące w świecie centrów handlowych i perfumerii.

Wracając do konkursu, mam teraz problem, bo gdyby głosowanie na SIX LETTER CITY wiązało się tylko z darmowym kliknięciem, czułabym się komfortowo prosząc o poparcie. Bo taki jeden czy dwa kliki to chyba odpowiedni sposób podziękowania za miejsko-architektoniczne opowieści i wdzięczenie się od czasu do czasu przed aparatem. Ale akurat w tym konkursie głosuje się smsem, który kosztuje złotówkę + VAT czyli dokładnie 123 grosze. A złotówkę + VAT można przecież wydać w zupełnie inny sposób: np. kupić pustak ceramiczny w promocji albo rękawice robocze. O, takie jak na obrazku – to nie żart, tylko prawdziwa grafika z pewnego popularnego serwisu na „A”, z usuniętą nazwą firmy. Hasło reklamowe tych rękawic to „moc i czucie”…

Gdybyście postanowili jednak odpuścić sobie jakieś niezdrowe rzeczy za złotówkę, np. minutę solarium (rak skóry!), wafelka (trójglicerydy! próchnica!) albo e-wydanie „Faktu” z dopłatą 7 groszy (*^^&&*^&^^$!), w takim razie uprzejmie proszę o smsy. Tym bardziej, że środki uzyskane w głosowaniu zostaną przekazane Fundacji Dzieci Niczyje.

Głosować można wysyłając smsy pod następujące numery:

TEKST ROKU – link do strony konkursu

glos_tekst

BLOG ROKU – link do strony konkursu

glos_blog

Jednocześnie deklaruję, że nawet jeśli otrzymam tylko dwa głosy, bo Mama i Tata pewnie wyślą smsy (mój osobisty urbanista pewnie zapomni), nie zamierzam się załamywać:)

4 thoughts on “123 grosze

  1. pamietam ten tekst, swietny! A na jaki numer wysylac esemesa piszac z zagranicy? Dodac 0048 czy jak? 🙂 jakies 22 centy 😉

Skomentuj

